Alla inlägg den 7 oktober 2013

Av sofia krusell - 7 oktober 2013 20:21

förlåt för jag la på förut jag har fortfarande inga följare bara mina vänner kollar tråkigt eller ? vet du jag är bara 10 det är konskig jag har bara left i tio år det känns längre tycker du det ? tror det för jag är konsdig nej sorry jag skrev fel min kompis är konsdig o dum men hon o en annan kompis bråkade idag hon var dryg jag holler med den anndra kompisen för jag har varit vän med henne längre det är sant jag älskar alla mina kompisar i vänskap bffsd det betyder bästa vänner sen dagis jag o 2 andra kompisar är det det är en kille o en tjej dom har varit ihop en gång men jag har inte varit ihop med honom ses imorgon igen hej då  

Av sofia krusell - 7 oktober 2013 19:16

hej bloggen jag ska gå utt nu med jag skriver endå skola igen imorgon kul  gillar du att bada på badhuset i oxelösund det gör jag men nej tack inte nu jag ska spara pängar för jag ska bjuda mina vänner på boda borg i oxelösund ja det är sant men skriver imorgon igen hej då  

 

Presentation

hej välkommen till min värd

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

vad tycker ni att jag ska göra på bloggen
 göra som lilla bloggen
 göra som misslisebell
 bara var dig själv
 gör nått som är roligt

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards